Wednesday 30 July 2008

Anwar Ibrahim Dari Kacamata Mikhail Raul

Salam kepada semua,ini adalah kali pertama saya menulis blog selepas mempelajari nya dari kawan baik saya.Ucapan sejuta terima kasih kepada dia.Untuk pengetahuan umum dan bloggers saya bukan la penulis tetapi oleh kerana ingin sangat mengeluar kan isi hati ini yang telah terbuku hampir 11 tahun maka saya rasa ini lah saluran yang terbaik untuk saya.

Anwar Ibrahim Dari kaca mata saya adalah la seorang yang sangat cekal menharungi liku liku kehidupan demi menengak kan satu misi untuk rakyat malaysia.Saya juga berani mengatakan bahawa dialah pemimpin yang sangat berani dan lantang bersuara demi menengak kan kebenaran. Dihina,dicaci,diaib,dipukul tetapi tetap bangkit dan lawan atas dasar kebenaran

Saya percaya anwar memang layak untuk memerintah malaysia dengan pengalaman nya dan kecekalan hati nya dan juga yang paling penting latar belakang ugamanya,juga kepetahan beliau bercakap sesiapa yang berdebat dgn anwar,apabila tiba giliran mereka untuk menjawap dan menerang kan sesuatu pasti mereka mengigil dan ketika bercakap air liur akan bertakung dikiri dan kanan mulut,itu lah kehebatan anwar ibrahim ketika berdebat.

Saya Juga berharap penantian saya selama ini berakhir sebelum 16 sept 2008 kerna saya rasa kita perlukan perubahan yang segera dimalaysia ini,dan rakyat malaysia sekarang ada lah rakyat yang cerdik dan pandai memilih apa kah keperluan mereka pada masa ini .

Akhir Sekali ingin saya katakan disini kepada dsai You have all the support

2 comments:

Games Monster said...

fuyooo...congrats...welcome to the club...

Unknown said...

assalamualaikum mikhail raul,
subtle piece.congratulation.do more bro.we need more voices on the net,not politically affilated voices...but true Rakyat voices.