Monday 4 August 2008

Ezam Ezam sudah la Saudara

Saya tertarik dengan cara saudara ezam kita berjuang untuk,kalah tak apa janji berada dibarisan hadapan.He he ini perjuangan apa ini kalau dah tahu kalah(memang akan kalah pun bahkan kekalahan yang paling teruk sekali)buat apa nak bertanding, rakyat sekarang bukan bodoh kalau setakat ezam orang tak kan percaya lombat sana lompat sini lepas ini lompat mana lak pun tak tahu, siapa yang nak percaya.

Kita sebelum nak bercakap apa-apa kita hendak lah berfikir jangan main sedap tekak je,saya percaya saudara ezam kita adalah seorang yang matang so kalau nak bercakap berfikir la dulu jangan main bantal je dan yang saya hairan sangat tu sanggup nak bertanding tu dipermatang pauh, umno tak offer pun suka suka je offer diri lepas tu mengaku kalah pulak awal awal.

Bagi saya ezam bukan la lawan anwar ibrahim tapi saudara ezam kalau nak bertanding juga sila kan lah lagi pun kita dah memang tahu keputusan nya kan,so go a head bro ini bukan la satu cabaran yang hebat buat saudara anwar, bagus juga tu sebab saudara anwar bole guna cabaran nya di tempat lain tak la stress sangat lawan dgn budak hingusan ini macam tak ada calon la kira.Kalau part bercakap bukan main kalah mahathir,tiru siapa dan belajar dengan siapa pun tak tau la tapi bunyi kadang kadang ada macam anwar juga opssss bukan kadang kadang selalu belajar dengan anwar kot.

Dah la saudara ezam saya rasa banyak lagi benda yang saudara bole buat untuk rakyat, NGO yang saudara tubuh kan itu mmg bagus kalau saudara tumpu kan kerjaya saudara di situ saya yakin banyak yang saudara bole bantu rakyat malaysia. Terang terang saya ingin saudara tahu yang saudara bukan la layak untuk menjadi ahli politik,tukang karut mungkin bole tapi bukan ahli politik so sudah la pergi buat benda lain fokus benda yang ada feadeh untuk diri sendiri pun bagus.

1 comment:

Unknown said...

assalamualaikum bro,
senyap je,no new outburst.sibuk election fever ke?any heads-up for the permatang pauh election?looks likes it's getting dirtier day by day.kesian Rakyat.ok bro.take care.